Zala Megyei Szent Rafael Kórház hivatalos honlapja - Regionális Minőségi Díj 2002  
8900 Zalaegerszeg Zrínyi u. 1.
E-mail:zmkorhaz@zmkorhaz.hu
Telefon: 92/507-500
Fax: 92/331-405
 2017. november 25.
Névnap: Katalin
Szöveg keresés:

 
Utolsó módosítás: 2010.09.14.
Látogatók: 28919

Regionális minőségi díj 2002

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a GKM támogatásával először 2002-ben hirdette meg a regionális minőségi díjakat, melynek célja:
  • a magyar Nemzeti Minőségi díjra pályázók számára az előrehozott felkészülés,
  • a minőség stratégia szerepének erősödése,
  • a gazdálkodó szervezetek üzleti eredményeinek javulása,
  • a folyamatos fejlesztés gyakorlatának megértése,
  • hazai és külföldi sikeres példákból való tanulás, tapasztalatgyűjtés.
Lényeges elemei tehát a regionális minőségi díjnak:
Követi az európai- és magyar díjrendszert:
  • az EFQM önértékelési modellt használja,
  • bírálati rendszere pontozáson és helyszíni szemlén alapul, továbbá
  • írásos visszajelzéseket ad a pályázónak.
Nagy hangsúlyt fektettek a szervezők arra, hogy az értékelési folyamat transzparens legyen és felkészült, képzett szakemberek végezzék a pontozásos bírálatot. Ennek érdekében a Magyar Ipari és Kereskedelmi Minőségfejlesztési Központ szakmai közreműködését vették igénybe a kiírók. Pályáztatás útján kerültek kiválasztásra a régiók minőségügyben tevékenykedő szakemberei, akik a díjkategóriák szerint teameket alakítva hozták meg javaslatukat a nyertesekről.
A díjak jellemzően a következő kategóriákban kerültek kiírásra:
  • ágazattól független nagyvállalati,
  • közepes méretű ipari,
  • kis- és mikroméretű ipari,
  • középméretű szolgáltatói,
  • kis- és mikroméretű szolgáltatói kategóriák.
A kialakított díjrendszer alkalmas arra, hogy további üzleti sikerekhez segítség hozzá a korszerű szemléletű menedzsment által vezetett vállalkozásokat.

Pályázati felhívás a Nyugat-dunántúli Regionális Minőségi Díj elnyerésére


A pályázat célja a minőségügyben kiemelkedő eredményt felmutató gazdálkodó szervezetek tevékenységének elismerése, felkészülés a Nemzeti Minőségi Díj követelményeinek teljesítésére. A Nyugat - Dunántúlon a minőségügy népszerűsítése.

Pályázati feltételek

Pályázatot nyújthat be bármely, a Nyugat-dunántúli régióban (Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala megyében) bejegyzett, az ipar, kereskedelem, szolgáltatás vagy kézművesség területén tevékenykedő:
  • jogi személyiségű gazdasági társaság, szövetkezet, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, egyéni vállalkozó. A pályázat három kategóriában nyújtható be: kis-, közepes és nagyvállalkozás kategóriában

A pályázat benyújtása

A pályázat elkészítéséhez és benyújtásához szükséges jelentkezési lap és a részletes, valamennyi szükséges információt tartalmazó pályázati útmutató 2005. május 15-től térítésmentesen beszerezhető a Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala Megyei, valamint a Nagykanizsai, Sopron Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara (a továbbiakban: területi kereskedelmi és iparkamarák) irodáiban.

A pályázat benyújtása a területi kereskedelmi és iparkamarák tagjai számára ingyenes.

A pályázati szándékot 2005. június 10-ig előjelentkezés formájában jelezni kell a területi kereskedelmi és iparkamarának. Az érdeklődők részére a területi kamarák tájékoztató szakmai előadásokat tartanak. Az előjelentkezés hiánya nem zárja ki a pályázat benyújtását. A pályázati anyagot 2005. szeptember 15-ig (postabélyegző dátuma) kell feladni 4 példányban valamelyik területi kereskedelmi és iparkamra címére vagy személyesen 2005. szeptember 15-én 16.00 óráig leadni bármelyik kamarai irodában.

A pályázatok elbírálása:


A beérkezett pályázatokat külső értékelők, szakemberek pontozzák az EFQM modell alapján. A legjobb eredményt elért vállalkozás lesz az adott kategóriában a Megyei Minőségi Díj nyertese.
A Minőségi Díj Bizottság fenntartja a jogot ahhoz, hogy a meghirdetett díjak bármelyikét az adott évben ne ítélje oda.

A nyertesek oklevelet és névre szóló iparművészeti alkotást kapnak teljesítményük elismeréseként, amelyeket a területi kereskedelmi és iparkamara elnöke ünnepélyes keretek között 2004. decemberében nyújt át.

A régióban legjobb eredményt elért vállalkozás lesz a Nyugat-dunántúli Regionális Minőségi Díj nyertese. A pályázati értékeléséről a pályázók 2006. február 28-ig írásos visszajelzést kapnak.

A Regionális Minőségi Díj Bizottság – amely a régióban működő kamarák elnökeinek testülete - fenntartja a jogot ahhoz, hogy a meghirdetett díjak bármelyikét az adott évben ne ítélje oda.

A nyertesek oklevelet és névre szóló iparművészeti alkotást kapnak teljesítményük elismeréseként, amelyeket a területi kereskedelmi és iparkamarák elnökei ünnepélyes keretek között 2005. decemberében vagy 2006. januárjában nyújtanak át.

Bővebb információ:

dr. Rónai Ferenc vállalkozásfejlesztési menedzser, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, 9021 Győr, Szt. István u. 10/a., tel.: 96-52o-2o4, fax: 96-52o-291, e-mail: ronaiferenc@gymskik.hu

Regionális minőségi díj 2002

nyomtatoNyomtatható verzió