Zala Megyei Szent Rafael Kórház hivatalos honlapja - Humánpolitika - Tevékenység  
8900 Zalaegerszeg Zrínyi u. 1.
E-mail:zmkorhaz@zmkorhaz.hu
Telefon: 92/507-500
Fax: 92/331-405
 2017. november 20.
Névnap: Jolán
Szöveg keresés:

 
Utolsó módosítás: 2014.04.28.
Látogatók: 9702

AZ OSZTÁLY TEVÉKENYSÉGE

Az osztály tevékenysége az alábbi fő feladatok közé csoportosul:

  • humán erőforrás tervezése
  • az emberi erőforrással való gazdálkodás
  • új munkatárs kiválasztása és alkalmazása
  • bérgazdálkodás
  • bérszámfejtés a Magyar Államkincstárral együttműködve
  • társadalombiztosítási tevékenység
  • oktatás-képzési tevékenység
  • információk szolgáltatása, elemzések készítése

Részletes feladatok:

  • pályázatok, álláshirdetések közzététele és az elbírálás koordinálása
  • a dolgozók felvételével kapcsolatos teendők elvégzése – felvételi eljárás lefolytatása, munkaügyi nyilvántartásba vétel
  • határozott idejű kinevezések lejártának figyelemmel kísérése, a kinevezés meghosszabbítása, vagy megszüntetése
  • a jogviszony megszűnésével kapcsolatos ügyintézés ellátása – a munkavállaló leszámolásának koordinálása
  • a jogviszonnyal kapcsolatos okmányok – kinevezések, kinevezés-módosítások, áthelyezések, szerződések, besorolások, átsorolások – elkészítése, kezelése, nyilvántartása.
  • szabadság megállapítása, igénybevételének nyilvántartása, egyeztetése
  • tartós távollétek nyilvántartása, figyelemmel kísérése, ill. egyéb távollétekre vonatkozó jogosultság megállapítása, nyilvántartás vezetése
  • a munkahelyi jelenlét dokumentálásának, pihenőidő, ügyelet, készenlét, túlóra szabályainak figyelemmel kísérése
  • a meghatározott szakterületek bérszámfejtési feladatainak ellátása, a pontos bérkifizetés biztosítása az előírt bérfizetési napokon, ill. a bérkifizetéshez szükséges bérlisták elkészítése és eljuttatása a dolgozókhoz
  • jubileumi jutalomra jogosultság figyelemmel kísérése, a jutalom számfejtése
  • különféle egyéb juttatások (pl. étkezési, közlekedési) elszámolása, folyósítása és nyilvántartása
  • a kitüntetésekkel és más erkölcsi elismerésekkel kapcsolatos ügyek intézése, koordinálása
  • levonások, letiltások továbbítása a MÁK felé
  • nyugdíjazások előkészítésével kapcsolatos ügyintézés ellátása
  • munkáltatói- és jövedelemigazolások kiállítása
  • adóigazolások megküldése a dolgozók részére
  • telefonon, vagy személyesen történő érdeklődés esetén tájékoztatás a dolgozók részére a munkaügyet, ill. a társadalombiztosítási ellátásokat érintő jogosultságaikról, illetve kötelezettségeikről
  • intézeti üdültetéssel kapcsolatos adminisztrációs teendők ellátása az igényfelvétel és igényelbírálás területén
  • vagyonnyilatkozat-tételre kötelezettek vagyonbevallásával kapcsolatos teendők ellátása
  • a társadalombiztosítási ellátások – táppénz, terhességi-gyermekágyi segély, gyermekgondozási díj, gyermekápolási táppénz, üzemi és úti baleset következtében járó baleseti táppénz – iránti igény felvétele a dolgozóktól
  • üzemi baleset esetén a baleseti nyilatkozatok, ill. baleseti táppénz határozatok kiküldése
  • folyamatos és naprakész létszámnyilvántartás vezetése az intézmény szakegységeinek engedélyezett, betöltött és üres állásairól
  • folyamatosan kimutatások, elemzések készítése a létszám- és bérhelyzetről
  • a törvényben előírt adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése az APEH, a Magyar Államkincstár, a GYEMSZI és a Megyei Nyugdíjbiztosítási Igazgatóság felé
  • az osztályok oktatási szükségleteinek felmérése (orvosok szakvizsga terve, osztályos beiskolázási tervek), ill. az igények alapján összesített beiskolázási terv készítése
  • a dolgozók beiskolázásának szervezése az intézeten belüli és kívüli oktatási formákra
  • az orvosok szakvizsgára és továbbképzésekre jelentkezésének koordinálása
  • tanulmányi szerződések kötésének koordinálása
  • orvosok, szakdolgozók működési nyilvántartásba vétele, segítségnyújtás a megújításban
  • intézeten belüli szaktanfolyamok szervezése, órarend összeállítása, óraadók felkérése, óradíjak elszámolása, vizsgák megszervezése, lebonyolítása.
  • rezidensek gyakorlatának nyomon követése
  • a képzéshez szükséges gyakorlóhelyek akkreditáltatása
  • továbbképzések szervezése orvosok, szakdolgozók részére, közreműködés a tudományos rendezvények szervezésében
  • szakmai gyakorlatok koordinálása, az intézetben foglalkoztatott tanulók gyakorlatához szükséges személyi és tárgyi feltételek biztosításában közreműködés
nyomtatoNyomtatható verzió